من بن/میوت شدم
چرا من بن یا میوت شدم؟
کارکنان ما پلیرهایی را که قوانین را زیر پا میگذارند، چه با مدارک پلیرها و چه با مشاهده مستقیم، مجازات میکنند.
اگر بن شوید نمیتوانید وارد سرور شوید و دلیل و مدت بن نمایش داده میشود.
اگر میوت شوید نمیتوانید چت کنید و هنگام ارسال پیام دلیل و مدت آن نمایش داده میشود.
دلایل بن
- چیت زدن
- تیم آپ
- سوءاستفاده از باگ
- سوء استفاده از رنک
- کیل فارم
- تبلیغ مستقیم سایر سرورها
- کارهای نامناسب در سرور
- استفاده از اسکین نامناسب/نامرئی
- اسم نامناسب
- توهین به کارکنان
- توهین به سرور
- دور زدن بن یا میوت
دلایل میوت
- فحش دادن
- توهین
- استفاده از الفاظ رکیک
- تبلیغات
- اسپم
میتوانم به مجازات خود اعتراض کنم؟
بله؛ تنها اگر مجازات شما به اشتباه بوده باشد، میتوانید درخواست تجدید نظر کنید.
چگونه به مجازات خود اعتراض کنم؟
برای اعتراض به مجازات، به پشتیبانی سرور در روبیکا یا تلگرام پیام دهید: